fell good film

Halvligger i soffa och har precis tittat klart på en film på tv. "Girl next door", och eftersom jag är en sucker för "highschool tönten som får snyggate tjejen och halva kungariket" filmer så passade den här som en handske. Nu ska jag strax hoppa i säng och sova då jag jobbar imorgon.

Föresten så klippte jag håret... klipp klipp. 25 cm. Och när jag väl börjat så har jag väldigt svårt att sluta. Ska klippa upp det lite till så jag får in lite mer volym. kanske nu på en gång.

Sen måste jag ju naturligtvis uppmärksamma att Patrick Swayze har gått bort. Jag har varit förtjust i honom sen jag såg "Nord Och Syd" första gången. Älskar den serien, den är så bra. också lite Dirty dancing och Ghost på det.. Ja fy vilken jävla sjukdom cancer är.
Nu lyssnar jag på "Shes like the wind" som är från Dirty dancing och som ju sjungs av patrick. En riktigt vacker kärlekssång som jag aldrig tröttnar på.






Vila i frid du vackra man.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Ulla-Karin

I kväll visas Dirty dancing på TV..Sveriges television blev tydligen först av tv-kanalerna i Sverige med att uppmärksamma hans död iom att visa den filmen..Den kan man ju se hur många ggr som helst;) Trevlig helg!

2009-09-18 @ 07:48:54
URL: http://ukh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0