Söndag

Söndag som sagt och jag har ännu inte dragit igång några växlar för dagens arbete. Ja hemmaarbete villsäga.
Trots att jag var mer eller mindre halvdöd igår så blev det en väldigt sen kväll. Tittade på två väldans bra filmer. Först en riktigt bra skräckis. Ovanligt med sånna. Speciellt när dom håller ihop hela vägen. Det var en sorglig skräckfilm. Baserat på en sann historia.
Sen var det en annan film men det var ingen skräckis. Vilket var bra för jag var rätt omtumlad efter första filmen och tyckte skuggorna kom närmare.
The haunting in conecticut hette den första som var mycket väl godkänd som skräckfilm.
Jag tror den andra hette state of play. Och den var också superbra fast på ett annat sätt.En riktig nagelbitare det med. Rekomenderas varmt båda två.

Nu ska jag ta itu med vårat snuskiga kök. Skinande blankt ska det bli. Ska ner i källaren och hämta upp en annan matta. Mörkgrå till skillnad från våran ljusgrå som vi har nu. Också köpte jag ju som sagt lite på ikea igår. En ny vas och nya ljushållare till köksbordet. Blir nog fint.








Princessa i valbo.

♥♥♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0