sting

Lyssnar på Sting på spotify. Håller på med vardagsrummet såhär mitt i natten. Men jag har som bäst ideer på natten. Hade igentligen inte alls tänkt göra om i vardagsrummet mer än att byta gardiner och kuddar. Men det hände sig en lite olycka här i veckan. Julia ville tydligen ha saft och hällde ut en liter outspädd saft i den kritvita soffan... Rosa!! jahapp.. det kommer ju ta en evinnerlig tid att få bort det från överdragen. Jag har utbytbar klädsel på soffan och har några klädslar att välja av. Men en orginalklädsel använder jag aldrig då den är/var terracotta..Brr.
Har väl tänkt att färga den nån gång. Men så fick jag nån ide att den skulle bli svart. Och nu jag har färgat den som en tok nu flera dagar. Först blev den tarracottasvart flammig och sen blev den det igen och tillslut så blv den då svart. Sömmarna är dock fortfarande oranga då dom är i polyester som inte går att färga. Så jag köpte en spritpenna och målade dom svarta så gott det gick. Till fotöljen tog jag ett annat överdrag som var beiget. Jag har två snarlika sånna så då fick den ena bli svart. Men den blev inte svart för den innehåller för mycket syntet. Men den blev mörkgrå, rätt snyggt faktiskt. Har nu rotat igenom mitt ganska digra föråd av inredningsgrejer och hittat matchande filtar kuddar och lite dekoration. Köpte superbilliga svarta längder till fönstret i svart spets. sen tog jag en silver girlang och plockade isär och satte även upp dom i fönstret vid gardinerna.

Så från att haft ett vitt och vitt vardagsrum så är det nu ganska murrigt. Men det gillar jag nu till hösten.

Jaja..lite bilder.




Gonatt.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0