första måndagen i september då det tutar klockan tre




Ledig idag vilket innebär att jag varit hemma i sammanlagt sex dagar. Men nu får det vara nog. Hörde att det var extremt krisigt på jobbet nu med många sjuka och inga vikarier... Hm. So what else is new...!

Idag har jag och Julia varit en sväng på stan och hämtat leverans från mary kay. Förmodligen min sista då jag inte lägger två strån i kors för att sköta den verksamheten. Jag är ingen försäljare helt enkelt.
Nu ska jag plocka lite och laga mat. Carbonara på menyn idag.

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Ulla-Karin

Jobbigt med alla förkylningar den här årstiden,tar sån tid innan man blir någotsånär pigg igen..Tar ju längre tid också om man som mig röker:/ Det här med att sälja hudvårdsprodukter är faktiskt ett heltidsjobb..kräver mkt tid..Jag och min dotter sålde ett tag produkter baserade på äkta rosenolja,men nu använder vi det själva istället för at sälja,för det är som sagt ett heltidsjobb...Men de håller sig till år 2011 så vi har tid på oss att använda dem;)

2009-09-08 @ 13:49:33
URL: http://ukh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0