webcam

Jag blev så snopen när jag köpt den här laptopen att det inte var nån webcam i den. Lite sur blev jag och betällde en lös på en gång. Och vad ska jag då med den till... Knäppa fåniga kort tänkte jag.






Kul tycker jag..

Så var vi till stallet iallafall. Och jag kände att jag inte alls är friskskriven. Helt slut bara av att komma ut lite.
Julia hade med hårt bröd och morötter till hästarna, Hela vägen dit så sjöng hon - vi ska mata Curtis, vi ska mata Curtis. Det är Fannys favorithäst och sedermera även då Julias. Men medans Fanny red så åt Julia upp alltihopa utom två små morotsbitar. Det tyckte hon var en bra ide' just då. Men sen kom hon ju på att det innebar att hon inte hade nått till hästarna och ångrade sig bittert. Så ledsen.. Också tappade hon sista lilla biten in i en spilta och blev superledsen igen. Nästa gång får vi ta med en påse till julia och en till hästarna ♥





Fanny har blivit en jätteduktig och orädd ryttare. Hon bemästrar dom ganska lata ridskolehästarna utan några problem i allt från skritt till galopp.
Julia älskar verkligen hästarna hon också och kan mycket väl tänkas bli en hästtjej. Hon är helt orädd för dessa stora djur.

♥♥♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0