wednesday

Onsdag och jag jobbar ikväll. Ska bli intressant då vi ska jobba två personal, brukar vara tre stycken. Gud va det blåser ute. Lite synd då det är ganska varmt, men kanske molnen blåser bort då.
Och sen ikväll är det ju "True Blood" på tv. Program nr tre. Jag skulle kunnat se hela första säsongen redan på nätet. Men jag vill ha en serie som man följer veckovis. Trevligt att ha nått att se fram emot tycker jag.
Serien går på ettan klockan tio. Handlar om vampyrer, och det är ju alltid trevligt tycker jag.

Japp..

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Ulla-Karin

Jag är ju fullkomligt frälst i Greys anatomy och Desperate housewiwes;)..Dhw börjar väl igen 6 oktober tror jag;) Då sitter jag "naglad"framför TV.n med en stor mugg kaffe och smörgåsar;)

2009-09-09 @ 12:50:06
URL: http://ukh.blogg.se/
Postat av: sara

re ulla karin: Ja men vist är det mysigt att ha en stund i veckan att se fram emot när höstmörkret kryper på =O)

2009-09-09 @ 13:23:24
Postat av: Ulla-Karin

Ja,jag vet:) ALLT italienskt är fint..musiken,människorna,språket,maten,kaffet,havet, solen ja hela alltet där;)

2009-09-09 @ 14:24:47
URL: http://ukh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0