Att ta upp en tråd..

Fortsätta skriva där man slutade sist. Nä jag börjar om på nytt faktiskt =O) Sist var ju i Januari och det är det ju nästan snart igen. Typ..

Men sommaren är över för den här gången och vi har alla i familjen haft oss riktigt långledigt. Jag drog till med en semester på sex veckor och J har varit pappaledig i två månader med Julia. Började jobba idag faktiskt igen.
Semestern spenderades på kryckor halva tiden. Spricka i foten första dagen, tjohoo!! Har faktiskt fortfarande ont av det.
Men annars var det toppen som sig bör. Jobbar för fullt just nu men har börjat ställa mig in på att gå hem snart igen då vi ska ha barn om ca sex veckor igen. Foglossning och trötthet präglar mina dagar just nu, men jag vill jobba så länge det går. Får lätt lappsjuka av att gå hemma. Blir ju lite annat efter "leveransen" för då har man ju en anledning att mysa runt hela dagarna. Men bara vara hemma sådär ändå och vänta... Nä tack jag jobbar hellre.
Har ju väldigt roligt jobb och förmodligen dom finste och coolaste jobbarkompisarna som finns =O)


Ja men då är väl första inlägget på länge klart. Så nu kan jag lugnt köra på igen.. Och jag ska defenitivt ändra headern igen, men orkar inte ta tag i det just nu bara.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0