fredag 3/12

Hejsan fredag. Idag har jag inte några speciella planer på dagen. Vi tar det lugnt här hemma jag och småtjejerna. Julia leker och Nellie sover just nu. Ikväll ska vi ha lite familjemöte här hemma med fanny och hennes pappa om gemensamma regler. Så att samma saker gäller vart Fanny än är. Det blir ju en del tjat och missförstånd vilket känns onödigt och tråkigt. Bestämma tillsammans om vad som förväntas av alla i hushållen. Blir nog bra =O)
Imorgonn ska jag oc J åka och fixa julklapparna klart till barnen. Julia ska vara hos mamma under tiden. Skönt att ha det avklarat. Vi har bestämt att vi inte ska ge varandra julklappar mera vilket känns ekonomiskt och bra. Vill inte ha något. Föresten så får man bara julklappar om man varit snäll vilket jag nog inte varit..
Nu vaknar Nellie här så jag får avsluta. Ingen ide att skriva om dag fyra än för det är om vad jag ätit idag vilket ännu är ingenting.



Ignorera nagellacket eller igentligen bristen av det.. Det är fixat nu.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0