Same old

Ledig = huvudvärk. Började igårkväll och har upptagit den här dagen totalt. Why...!!? Så tröttsamt. Men jag masade mig ut med Julia en rejäl sväng iallafall. Hon i pulkan hela vägen till affären. Köpte två färdiga lasagne och hårfärg. Det var mest för att få komma ut. Ganska skönt ute idag, men Julia frös och ville in iallafall. Nu har jag iallafall färgat över dessa vita hårstrån som jag dras med. Två cm växer mitt hår varje månad har jag märkt. Lätt att se det när man har nått att gå efter. J är i sthlm på jobb och kommer hem imorgon så det har bara varit jag och lillan idag. Hon sover sen länge för imorgon är det jobb och dagis igen.


Fyra år sen idag togs den här bilden♥

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0