Söndag

Idag har vi haft kalas för Julia som fyller fyra år imorgon. Men då är det jobb och dagis så det var enklare att ta det idag. Men det blir lite kalas imorgon också såklart. Rosa muffins ska vi baka och bjuda jenny och hennes lille Niclas på. Och så kommer alla paket från oss såklart. Hon ska få alla tre barbies i tre musketörena serien som hon önskade sig. Mellandagsrea är fint det. Före jul kostade dom över trehundra kronor styck och efter 199 stycket. Ja det blev ju dyrt ändå, men är man bortskämd princessa så är man. En del andra paket blir det med. Bla en rosa kudde med rosa paljetter på som hon hittade på rusta och inte ville släppa taget om.

Men idag har det som sagt varit kalas. På förmiddagen kom farmor och farfar och "gammelfarbror" med fru från stränkan. Vi åt lunch och tårta och Julia fick paket. Sällskapspel bla som var skoj=O) Sen vid halv tre så kom kusiner och moster. Men min mamma som skulle hämta Fanny i kungsgården ringde och stog efter motorvägen med en kokande bil i iskylan ute. Så J fick åka och åka och rädda henne. Fanny fick skjuts hit sen ändå av sin pappa. Och jag... ja jag åkte till jobbet.

Men där fick jag äntligen jobba med Heidi och då är det allt annat än trist ♥.

Nu ska jag ta ett skutt in i duschen och sen dra täcket över huvet. Zzzz

Godnatt.



(Bild lånad av Farmor)

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

GRATTIS JULIA!!!! Du får krama henne från mej :) hoppas du mår bra oxå! Puss <3

2010-01-11 @ 21:09:29
URL: http://angelicanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0