Fredag 8/10

Idag tog jag och Julia sovmorgon och sov till nio. Skönt, det var länge sen. Jag har problem att sova och vaknar ofta på natten. Vaknar före klockan ringer vid sju och då har jag vaknat x antal ggr innan det. Så jag blev fövånad att klockan var nio idag när vi vaknade. Jag har tyvärr gått och blivit förkyld. Ja eller hosta är det väl mest. Inte torrhosta utan en djup rosslande geggig variant. Trevligt eller hur. Och då kan man nog inte förvänta sig nått på förlossningsfronten på ett tag då kroppen brukar vänta ut sjukdomar. Oftast.
Idag tar vi det väldigt piano och myser i sängen framför bollibompa. Har tvättid klockan tre. Får se om vi hittar på nått före det. Ska väl en vända till affären iallafall. Fredagsmys ska det väl bli på nått vis. Men vad ska vi äta?? Alltid samma dilemma för mig. Tasteline får visa vägen. 

Tamtadaa..


Tacos it is. Det var länge sen faktiskt. Julia gillade iden också. Chips och lök var det hon ville ha så..passande =O)

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0