lördag 23/10

Fint väder vi har. Härlig höstdag med lagom kyla. Vi har varit på skridskoskola här på förmiddagen. Julia kavade på riktigt bra. Har utvecklats en hel del sen förra året. Hon är lite flaxig och ramlar en del men reser sig fort och kutar vidare. Jätteroligt var det.

Haft bekanta här på kaffe sen och nu har J och lillan följt med dom till valbo för att kolla in hemmabioljud. Jag ska ta och bubba ner lite i källaren. Bära upp spjälsängen också. Den är bra att ha på dagarna tycker jag då dom sover. Hittade medar på nätet som man kan sätta på sängen så blir den en vagga liksom. Väldigt fiffigt. Tror jag ska slå till på det faktiskt. Sen ska jag ta mig en välbehövlig dusch. Har fortfarande målarfärg i håret sen jag målade Fannys rum i onsdags. Ikväll blir det middag hos syster med pappa och co.

Här kan du beställa medarna. Kostar 298 kr och är fraktfritt. Fästes med kardborreband. Så jäkla smart och nått jag faktiskt saknat genom tidigare småbarnsår.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Men hade inte du sånna där gungbollar när tjejerna var små? Det var fjädrar inuti en gummiboll liksom, som man sedan skruvade fast på varje ben på spjälsängen... Eller var det med sonen som vi hade det? funderar Fick för mig att du och jag stötte och blötte det där innan vi köpte, men jag kan ju ha fel... / Maria

2010-11-19 @ 00:23:00
URL: http://www.blackicequeen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0