Onsdag 13/10-10

Så var ännu en dag gången. Var till mvc på förmiddagen. Mitt sista besök där. Om det inte kommit igång senast nästa fredag så ska jag ringa förlossningen och boka in ett ultraljud. Då kollar dom att allt är bra och att det finns tillräckligt med fostervatten och sånt. Vi får väl se.
Min kropp är som ett stort varigt sår just nu. Energi = noll. Jag har ont överallt. Det trycker neråt så jag tror att jag kommer vändas ut och in snart. Det gör ont på magen för det är så spänt att det svider vid beröring. Höfterna och bäckenet är som sönderslitna trasor. Ja allt gör ont. Från topp till tå.
Sammandragningarna är väldigt oregelbundna och kan ibland kännas lite, men jag vet vad jag ska känna efter och det är inte det jag känner. Har haft väldigt regelbundna sammandragningar sen vecka 20. Men nu är dom mellan golv och tak. Huller om buller och ingen ordning alls. Jag sover som en kratta. Vilket resulterar i att jag går i dvala hela dagen.

Ja det är faktiskt förjävligt just nu. Jag vet inte längre vad jag väntar på. Nån slags frihet, Rättigheten till min kropp tillbaka. Bebis känns väldigt out there. Svårt att koppla ihop det här med sånt. Jag vill bara att det ska vara över. helst igår.

Annars idag så har jag inte gjort mycket. Följde med till stallet och kollade när Fanny hoppade. Förlorade en auktion på tradera. Jävla skit. Hämtat och lämnat på dagis. Lagt julia ikväll. Det gör jag varje kväll. Mysigaste som finns. Mitt lilla troll.



Tittar på tjejerna och kommer på varför jag utsätter mig för det här. Lugnet kommer tillbaka.
Frid och fröjd.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Alla på jobbet hälsar till dej och väntar med spänning :) love u // Heidi

2010-10-14 @ 13:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0