Onsdag 20/10

Godmorgon. Blödde imorse igen, men denna gången inte lika mycket och med en karaktär av slempropp. Har nu slutat blöda och avvaktar hemma. Ringde förlossningen och dom tyckte inte jag behövde komma om det inte förändrade sig. Skönt. Julia fick åka bil med pappa till dagis nu. Han väntade hemma tills vi såg att det var lugnt. Men nu har dom begett sig till dagis och jobb.
Idag hoppas jag bli klar med Fannys rum. En del kvar , men det värsta är nästan gjort.
Vi har hållit på och lagt om våra mobilabbonemang till 3 här hemma. Då kan vi ringa gratis till varandra och Fanny kan alltid skicka sms till mig även om hon inte har pengar kvar. Ja iallafall jag och Fanny har ändrat för J har det redan. Men Fannys telefon funkar inte då det inte är en 3G telefon visade det sig. Så nu fick hon välja om hon ville ha en ny telefon med låst abbonemang (kan ringa för max 150 kronor) eller behålla den gamla. Och naturligtvis så ville hon ha en ny. Jag som köpte den hon har nu i julas. Svider nog mest i mig tror jag. Men det blir nog bra. Blir en liten tidig julklapp liksom.

Sover minimalt just nu. Somnade vid två och vaknade kvart över sju. Pigg. Jobbigt med kvällarna nu eftersom jag inte kan sova. Vänder och vrider och grubblar.

Idag fick Julia titta ut här i morse och se hur snön föll från himlen. Det har hon väntat på länge nu. Hon brukar springa till fönstret varje morgon och kolla. Men idag så blev hon glad och sa- Äntligen vinter mamma. Jag förklarade att det förmodligen inte skulle ligga kvar, men att det är på god väg iallafall.

Nu blir det kaffe och läsa morgontidningar på nätet en stund.

Ha en fin dag.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

då ska du se att d kommer igång närsomhelst.

Kram

2010-10-20 @ 12:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0