Torsdag 14/10-10

Dagen D. Men skit i det.

Jag har ett nytt projekt i huvudet. Typiskt mig att komma på sånt nu.
Det ska bli en lättare renoveing av Fannys rum. Det dumma i kråksången är att hon fyller om en vecka och jag vill att det klart tills dess. SURPRISE liksom!! Vilket i normala fall är "a walk in the park". Nu däremot lite mer komplicerat. Men idag har jag kommit på att panodil är ju rätt bra för att må någorlunda. Och jag blir så lyrisk och lycklig innuti när jag har inredningsprojekt på g. Ja nu kan det ju bli bebis när som helst. Men det är väl inte direkt nått hinder för projektet i sig det heller. 

Lättare renovering är det ju tal om sååå.

Måla vitt där fondväggen nu är. Tapetsera två eller tre bårder av tapet mitt på den väggen. Måla en byrå vit. Fixa en klädd sänggavel. Lite rens och piff på det så är det klart.

Fanny har pratat om turkost och zebramönstrat. Enklaste som finns.

Tapeten finns på rusta och vit färg såklart. Behöver bara en rulle.



Matta finns på jotex.



Turkosa detaljer har jag i gömmorna här hemma. Likväl gardiner osv.
Gaveln har jag grundmatrial till. Behöver bara ett turkost tyg att klä den med. Eller möjligen att jag klär den i en svart lurvig filt jag har redan.

Mja detta kan mycket väl gå alldelles utmärkt. Jag känner mig redan piggare =O)
( Nu såg jag dock att mattan tidigast kan levereras 25 oktober. Dumt!)

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0