Happy birthday to me!

Ja nu är det ju ett tag sen jag fyllde. Men iallafall så fick jag pengar av mina snälla svärisar den dagen. Och så jag har grunnat och grubblat på vad jag skulle tänkas köpa för dom. Jag lever ju under ett massivt köpstopp just nu så jag vill hitta något som jag verkligen ville ha.
Ett litet set med sminkpenslar har jag köpt, men det var inte många kronor som gick till dom. Men så..

En ny väska vill jag verkligen ha och min drömväska ligger runt femtusen kronor i pris så den är inte aktuell just nu. Men så småningom så blir den min. Inte just i år bara. Men så hittade jag en annan.

Märket är Friis Company och dom priserna ligger på 500 upp till en tusing, vilket inte är speciellt dyrt för en väska i min värld.


Så det bidde en sån. Sjukt nöjd är jag iallafall. Passar både till brunt och svart vilket jag gillar och mönstret är som bekant en gammal favorit.

Så tack snälla Margareta och Karl-axel. Jag älskar den =O)

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

En riktig " Sara väska " förstår att du e lycklig över den. har också sett en men har inte slagit till. så min 75 kronors " husvagn " får duga ett tag till.

2010-09-01 @ 20:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0