måndag 20/9

Ledig idag och två veckor kvar att jobba. Idag har jag verkligen fullt sjå att ta mig fram. Känns helt ärligt som nån kört upp en petflaska mellan benen på mig. Ont och väldigt obekvämt kan jag lova. Men jag och lillan tog oss till affären och veckohandlade iallafall. Tack och lov för min moped som gör mig rörlig. Cykla är inte ett alternativ just nu. Moppen har ju stått länge nu med punktering, men min älskade sambo tog itu med den och fick den inlämnad och lagad så jag skulle kunna ta mig fram ♥.

Ja val igår också såklart. Gick väl inte riktigt som man hoppats på tyvärr, men det var knappast nån överaskning. Men man kunde ju alltid hoppas på regeringsskifte. Men vi får väl se. Nu med Sverigedemokraterna i riksdagen så kan man ju alltid hoppas på omval..hehe. Annars så får det väl gå ändå. Men skandal och en stor sorg är det med dom där iallafall. Tror många har en knut i magen idag.

Köpte ljung idag för det är dags att ta itu med balkongen igen. Sommaren är för länge sedan över och måste stuvas undan. Hade hoppats det skulle ske idag men det går inte med den här värken. Vissa dagar är det helt ok. Hoppas på en sån dag imorgon så kan jag börja iallafall.

Nu är maten klar sedan ett bra tag och jag väntar på J. Men han har villat bort sig på Mediamarkt. Sånt som händer =O) Jag tar nog och äter ändå för nu är jag hungrig.

Här är receptet på det jag lagat idag.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0