2 februari

Tänk att det är februari. Det går onekligen framåt. Nästa stopp är påsken som jag verkligen tycker är de största vårtecknet.
Vaknade klockan sju av att Nellie hade sovit klart. Låg och språkade med henne i mörkret en stund. Hon är så mysig på morgonen. Jätteglad och bubblar av prat. Vinkade hej då till pappa som åkte till jobbet och sen var vi in och väckte Julia. Sen låg dom i min säng och tittade på bollibompa medans jag kokade kaffe och fixade matsäck till Julia som ska på utflykt med dagis idag. Drack en kopp kaffe och klädde på tjejerna. sen tog vi och knatade till dagis.
Nellie somnade i vagnen idag, annars brukar hon hålla sig vaken och sitta och titta. Men hon vaknade igen när vi kom hem.

Hoppsan hejsan. Började skriva imorse och nu är det kväll. Blev avbruten och sen har jag inte hunnit. Så jag avslutar nu lite plötsligt. Men lägger upp lite random bilder ur min mobil som jag tömde idag.





















♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0