Quiltad

58810-86
Jag har länge nu velat ha en svart quiltad väska. Men hey vad svårt det är att hitta. Har letat på internett och i butiker. Asos har ju en snygg nu, men jag har inget kontokort så ja det bidde ju inget med den. Annars så är det väl Chanel 2,55 eller liknande prisklasser som jag vet finns. Men nu har jag hittat den här svarta på bilden. (det är en annan brun som syns i bakgrunden). Först så blev jag väl inte så impad av den ,men den växer i mina ögon och nu gillar jag den faktiskt. Skulle gärna sett att det varit en guldkedja på den, men en sån kan jag fixa för 20kr metern på närmaste järnhandel och piffa till väskan med.Sen är den ganska stor och det passar mig som drar runt på blöjor och ombyten till lillan vart jag än går. Och priset sen -:119 balubas...! Va sägs om det!! :)

Bild lånad av Väsknallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0