Julia tre år

Idag har vi haft kalas hela dagen. Släkt från alla håll har varit här och uppvaktat Julia som fyllt tre år. Nog för att hon mest väntade på tomten då hon inte riktigt förstår skillnaden på julafton och födelsedag ännu. Dom ligger ju tätt också för henne så hon tror nog att paket är nått som hör till vardagen snart =O) men allt har gått bra och blev lyckat.

Kusinerna Astrid och Majken stannade kvar en stund och spelade guitar Hero Worl Tour tillsammans med Fanny. Också kom Jenny förbi lite senare. Och rätt som det var så satt även jag där med en gitarr i handen och skrattade åt min egen ofärdighet på lättaste nivån.

Nu håller jag på att fylla badkaret med vatten så sakteliga. Vill inte dra på då det låter så illa i sovrummet då. Det blir inget långt bad, men jag är smutsig och behöver tvätta mig. Så e det.


Tre år sedan precis.


Idag...Lite större, lite vildare. lika söt...


Koncentrerade och synkroniserade (Jenny är mycket duktigare än mig)...


♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ja liten blir stor =O) lillpluttan.

Men vad söta jenny och du är haha..

2009-01-12 @ 08:51:41
Postat av: Jenny

Haha duktigare vette fasen, men det tog sig eller hur?;)

2009-01-12 @ 11:56:42
Postat av: Anonym

heidi: ja visst är vi söta som socker



jenny: det tog sig lite, men inte så mycket mer

2009-01-12 @ 16:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0