Tisdag 27/1-09

Idag är Julia feberfri. Iallafall just nu. Det var hon ju i söndags också, men så kom febern på kvällen och igår låg hon i min säng hela dagen och bara ångade. Då vet man att hon är sjuk när hon inte ens försöker komma upp. Men vi blir hemma imorgon också så får Julia en dagisfri vecka.

Idag har jag tvättid och eftersom Julia är ganska pigg så kommer vi kunna tvätta en del iallafall. Hade jag haft tvättiden igår hade det inte blivit nått . Sen har jag en massa annat att pyssla med också. Städa hemmet och hålla på i fanny rum. Jag har just nu tusen ideer om hur det ska bli och när jag tror att jag kommit på lösningen så ramlar det in en ny ide igen. Men det blir bra tillslut iallafall. Blir ett mognare rum för en snart tonåring... shit.  inte lika mycket "lekyta" vilket är bra för då blir det inte så rörigt. Sen har hon ju "so much stuff its killing me". Mer än hälften av alla papper grejer ritböcker osv has to go!! Och garderoben måste rensas ordentligt igen.

Ja jag har att göra..

Shoutout to my girl Heidi, Miss you girlfriend!!

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Åh saknar dej med, nu jobbar jag två dagar till sedan är jag ledig i fyra så next week.

2009-01-27 @ 17:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0