Dag ett, Vecka ett

Av semestern. Som börjar bra. Strålande sol och inte ett moln så långt ögat kan nå. Bara huvudvärk...
Men det har jag haft sen i fredags på olika sätt.

Midsommar är avklarad och det var lite regn en hel del sol och väldigt mysigt.
Vi var i Strängnäs och firade. Midsommarstång, ponnyridning, dans ( vi tittade på den iallafall för Julia ville inte) Och mestadels varmt och sol. Också matjesill och färskpotatis såklart. En höjdare. Kvällen var kolugn. Jag sov mellan sex och åtta pga huvet. Jörgen somnade strax före tio. Jag och "svärmor" satt uppe och tittade på en film och sen tittade jag på "V".
Helt alkoholfritt för min del hela helgen och närapå för älsklingen också sånär på nån öl och nubbe till sillen.

Igår när vi åkte hem så var vi tre minuter hemmifrån när Julia spydde ner hela sig och bilstolen. Stackaren. Sen på kvällen var vi till min syrra och träffade pppa som är här och hälsar på. Julia sa att hon hade ont i magen men lekte för fullt. Sen framåt tio så kom hon med tårar i ögonen och ville åka hem och klagade på illamående. Lillan min. Vi åkte direkt hem och la oss i sängen och kollade på Bamse. Vaknade klockan tolv av att filmen stod på. Men då var jag så trött så jag bara stängde av allt och hoppade i säng. Det var dumt märkte jag i morse när huvudvärken hade ändrats till en koffeinabstinensvärk. Men nu har jag hällt i mig två koppar utan mjölk för den var slut. Och jag känner mig bättre. Och julia väckte mig vid åtta och sa att hon inte hade ont i magen nu. Så då var det över. Måste åka till apoteket och fylla på förådet av treo bla. För det har gått åt i helgen. Fick en citodon ev en kompis till J och den satt var den skulle kan jag säga. Tänk om man hade ett sånt recept...













Julias fina klänning har farmor sytt. Och det är igentligen hennes kort också som jag lånat lite för vi har inga egna.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Vad sommarfina =O) ser ut att har haft d bra.

Vi hade nog d rätt lugnt vi med, lite halvtrött sådär. Kram,kram

2009-06-22 @ 22:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0