torsdag 18/11

Hallå hej dagboken. Sitter här i en helt nedsläckt lägenhet i min ensamhet. Alla sover och då är det skönt att få vara ensam en stund. Nellie har varit mer eller mindre vaken hela dagen, så jag hoppas hon sover som en stock i natt. Det gjorde hon inte igår natt som var ganska orolig. Jag var trött som attans imorse när klockan ringde och det var dags för dagis. Men nu känner jag mig konstigt nog inte särskillt trött alls just nu. Men jag somnar nog om jag lägger mig. Det är ju bara så skönt just nu när jag får vara ensam en stund.
Imorgon åker vi till Strängnäs hela familjen och firar svärmor som fyller år. Kommer hem på söndag. Jenny ska komma hit och ge odågorna (katterna) mat medans vi är borta. Det var länge sen jag var där nu kommer inte ens ihåg när det var sist. I våras kanske.
Nu piper det inifrån sovrummet så nu e det nog nån som börjar bli hungrig och känner sig ensam. Så det blev ett kort inlägg det här.

Vi hörs nästa vecka då det är dags att börja fundera på advent och allt vad det innebär i hemmet...Wiee!!



Bild från förra året =O)

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Min svärmor fyller idag den 19 oxå :) ha d mys i helgen nu kram H

2010-11-19 @ 09:54:42
Postat av: ♥ L A I L A ♥

åå vad fint =)

2010-11-22 @ 13:17:02
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0