dagarna går

Sjunde april idag och det är halv storm utanför. Tycker inte om när det blåser blir stressad då. Vet inte varför men det är så iallafall. Har en förkylning som ligger och skaver. Den går varken fram eller tillbaka. Nellie är jättesnorig och Julia hostar på nätterna. Så nu vill vi som alla andra ha lite vårvärme så man får känna sig lite pigg. Men den låter vänta på sig. Om det väl är lite sol en dag så blåser det istället så man får nå fel.
Jag vet inte, är liksom inte på topp just nu. Mest är det väl det ekonomiska som stör. Fy faaan va trött jag är på att vara ständigt bankrutt. Jag är väl knappast van att ha pengar på kontot men just nu är det så tomt så det ekar där. Ständigt ständigt denna huvudvär som heter pengar. Vet mycket väl att det är jag som i stor del satt mig här, men det hjälps inte. Fan. så. tröttsamt. och. energitömmande!
Fanny behöver nya skor och vi har hittat ett par för ca 250 kronor... inte ens det kan jag ge henne. Känner mig så jävla värdelös. Lever på min sambo fullständigt och han får lägga ut pengar hela tiden när vi ska handla mat och sånt. Nä det här är inte kul.

Men en dag så.. då blir det bättre och då ska jag köpa en sån här..

En Louis Vuitton Noe. Priset är jag lite osäker på men nånstans mellan 5000 och 7000 kronor. Om man köper den i sverige vill säga. Billigare utomlands oftast. Men jag vill gå in i Louis Vuitton butiken i sthlm och köpa den över disk. Men ännu är det en dröm bland många andra.
Just nu har jag inte ens råd att köpa en burk färg till vardagsrusbordet. Men men.

Nu ska jag fixa till mig lite och snart plocka lite här hemma medans lillan sover. Sen ska vi hämta Julia på dagis. Kommer ha världens motvind dit och medvind hem. Så det är ju positivt iallafall då vagnen är betydligt tyngre på hemvägen.

Upp med humöret =O)) Vi lever och mår bra. Jag har en underbar familj, fantastisk man och dom finaste flickorna i hela världen och det är ju mer värt än världens alla Louis Vuittonväskor.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Kram på din Ior dag <3 <3 <3

Vi får ta en dejt runt barnbidraget och mysa lite på stan över en salladslunch.

2011-04-07 @ 19:46:08
Postat av: tina

förstår precis hur du känner sara!! samma lika här)=/

2011-04-10 @ 20:04:35
Postat av: tina

förstår precis hur du känner sara!! samma lika här)=/

2011-04-10 @ 20:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0