Vuxentest

Vuxentest (hittad här)
Jobb (1p) - jo då, fast e mammaledig nu..
Visitkort (1p) - näpp
Konferens (1p) - personalmöte..typ
Bor hos föräldrar (-2p) - verkligen inte...rysningar
Vara sambo (1p) - har varit
Vara förlovad (1p) - har också varit
Vara gift (2p) - nej och inte lära jag väl bli heller
Skild (3p) - nej
Äga villa (2p) - nä inte det heller
Ha en bil (1p kombi + 1p) - räknas eu-moppe?
Hund (1p) - nej men marsvin och katt
Lån (1p) - csn djävlar
Gemensam ekonomi (1p) - nej
Pensionsspara (1p) - nej
Storhandla (1p) - försöker, men slarvar tyvärr ofta
ICA-kundkort (1p) - japp
Använda rabattkuponger (2p) - ibland
Äga hushållsassistent (1p) - mixerstav
Äga diskmaskin (1p) - som tur är
Dubbelsäng (2p) - ja, jag har ju två barn som trängs
Ha julgran på julen (2p) - absolut
Gråa hår (1p) - har tyvärr hittat några
Celluliter (1p) - hm..har inte alla det har jag hört
Prenumerera på morgontidning (1p) - ja
Lösa sudoko (1p) - om jag fattade kanske
Välja att inte svara i telefon (2p) - ofta, vill jag inte svara så gör jag inte det. och har du skyddat nr, sorry..
Putsa förnster (1p) - ska nästa vecka
Svampplockning (2p) - gillar faktiskt skog och mark, men kommer inte dit så ofta.
Långfärdsskridskor (1p) - har ej provat
Parmiddag (1p) - har varit på många, numera me myself and I
Vinprovning (1p) - Ammar
Danskurs (1p) - roligt, men inte nu
Partaja till gamla 70-talshits. Obs! Gäller ej om du är bög. (1p) - 80-tals är bättre
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - bara kaffe tack
Däcka före 23.00 dagligen (1p) - olika från dag till dag, men när jag jobbar iallafall
Föredra soffan hemma före krogen/puben med bästa kompisarna (1p) - ja, ibland
Spela Bingolotto (1p) - har hänt
Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) - nej du
Ha höftproblem (1p) - nej
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) - har aldrig varit dit alls
Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p) - hm... ibland


0-15 poäng: "INTE gammal"
16- 25 poäng: " börjar barka ditåt...
Över 25: "Nu är du där"


Ok, det är officiellt. Jag är gammal. Känns ganska bra faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0