Dödskallar

Dödskallar

Nu när döskallen står högst på alla fashionistas önskelista eller är deras älsklingassocear (extremt svårstavat, ahh jag blir tokig..) . Ja jag har också fallit för trenden och införskaffat mig en sjal med nämda märke på. Ja iallafall, varför inte gå steget längre och utrusta din lilla ängel med napp och napphållare i samma stil. Det är esska som tillverkat dom, men dom säljs endast hos vissa återförsäljare. Funderar själv på att köpa en till min dotter bara för att den är så cool, det är bara det att hon inte är så förtjust i napp... trixigt värre. Men den kan ju hänga på hennes jacka i vår som en kul grej bara om hon envisas med att inte vilja ha den i munnen.


Kommentarer
Postat av: Vintage*Jessica

finns Napphållare med qute :)

2006-05-14 @ 22:51:43
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: fannymarie (sara)

japp, www.elodiedetials.se är sidan.

2006-05-16 @ 23:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0