Förlåt förlå mitt namn är plåt...

58810-7

Att det skulle finnas sånna kattälskare ute i bloggvärlden hade man ju aldrig kunnat tro. Sällan har jag fått såna reaktioner på ett inlägg förr. Känner mig som jag vore en dansk karikatyrritare i mellanöstern. Herregud människor, tror ni verkligen att på allt ni läser. Jag får be så hemskt mycket om ursäkt om ni tror att jag inte klarar av att ta hand om min katt. För det första så tycker hon om att vara ute på balkongen.  Även när hon inte löper så står hon där och krafsar och vill ut flera ggr om dagen. Hon har sin plats där ute där hon ligger och spanar på fåglar och förbipaserande. Jag förstår ju nu att ironon i inlägget inte gick igenom, Men jag lovar er att jag är en kattälskare av rang och att "mysan" har det så bra så och jag skulle aldrig vara dum mot min lilla gosmaja. Och visst ska jag sterilisera henne, det kom bara lite plötsligt att hon löpte nu eftersom hon bara är ca nio månader än. Men jag har bara haft hankatt förut så jag visste inte att katthonor blev könsmogna så här tidigt. Men som sagt katten mår prima och behöver inte vara på balkongen mer än hon själv väljer. I promise!!

Kommentarer
Postat av: Galadriel

ironin gick inte igenom, men förklaringen gjorde det.
begrava stridsyxan?

din katt ser ut som min katt ..
http://galadriel.blogg.se/images/dsc00477_1142091147.jpg
nästan :)

//G.

2006-03-11 @ 19:15:30
URL: http://galadriel.blogg.se
Postat av: fannymarie

Absolut! hej svej

2006-03-11 @ 21:16:21
Postat av: Linda

Förlåt att jag tog i, men som ovanstående skrivare så gick det inte in här heller. Ha det gott och krama kissen från mig :)

2006-03-12 @ 02:04:09
URL: http://vigifteross.blogg.se
Postat av: SoP

Nja.. jag fattade inte ironin--faktiskt- för det finns så många som gnäller när en honkatt de skaffat börjar löpa o sånt- och faktiskt slänger ut dem för de är så besvärliga.. o jag är en kattälskare av "freakrang" så jag reagerar direkt på sådant. Då ber jag ytterligt om ursäkt o hälsa Mysan-;-)

2006-03-14 @ 14:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0