Tv fredag

Jaha, så vann måns lets dance då. jaja han är ju onekligen duktig och charmig killen. Men mitt hjärta brann för anna, tyckte hon förtjänade att få vinna det här. En annan intressant sak var ju att äntligen så hade Agneta hittat rätt med kläderna. Det tog bara tio program. Men idag var hon klassisgt snygg i kostym och markerad midja. Nu är det snart dags för fredagens dos av big brother. Ja jag vet, inte så intelligent program kanske men jag sträcker på ryggen och säger med handen på hjärtat att jag är hooked på det. Vet inte vad det är igentligen som får mig att bänka mig kväll efter kväll, men jag gör det iallafall. 

Kommentarer
Postat av: Samira

Hahhaha.. vet heller inte varför jag egentligen kollar på BB men det blir bara så... =) Håller även med dig om Agnetas kläder.. /Samira

2006-03-10 @ 22:26:00
URL: http://abassifar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0