7 Augusti 2007

Ännu en het dag. Men vi klagar inte. Idag har jag varit på jobbet och ordnat med min kommande semester efter den som jag har nu. Ska ju till Barcelona!! Ok jag ska inte tjata ; )
På kvällen när J kom hem så åkte vi på visning av den sommarstugan som jag berättade om tidigare. Och visst är det helt fantastiskt, men vi har inte råd. För dyrt helt enkelt. Sen efter visningen åkte vi ner till stranden brevid och åt sallad medans lillan struttade runt i vattenbrynet. Det är verkligen som ett paradis. Men sen så kom jag på att vi tittat på en annan stuga nån mil därifrån, så vi åkte dit för att leta efter den och kolla lite. In i skogen på en murrig skogsväg. Men sen öppnade sig en idyll som jag sällan skådat. Fem sex mindre sommarstugor vid vattenbrynet. det var så vackert där så man tappade andan. Så nu har ju mina intressen svängt och jag vill ha den här betydligt skruttigare och mindre stugan istället. Pratade med ett par grannar som var så trevliga. Och stugan brevid hade precis ett yngre par köpt. Bryggplats fanns men ingen brygga, fast det bygger vi en såklart. J vill ju ha sig en båt så klart så då lär det ju vara en brygga: ) Och så kan man ju hoppa i vattnet och ta sig ett kvällsdopp måhända... Åh gud vad jag vill det här!!

image262

Och en flaggstång också...Bara en sån sak : )

Kommentarer
Postat av: Andreas

Ser charmig ut. Idyll!

2007-08-08 @ 00:58:59
URL: http://a5.blogg.se
Postat av: sara

Re andreas: Ja en riktig dröm, håller tummar och tär att den slår in också :)

2007-08-08 @ 02:03:24
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0