jag sitter och ...

väntar ut en auktion på Tradera. Jag är en smygare kan vi kalla det. Väntar ut i det sista innan jag lägger mitt bud. Annars så trissar man ju upp priset, och det vill man ju inte!! Nä man smyger runt och väntar på rätt tillfälle innan man slår till. Förut så var jag helt inne på Tradera. Men inte nu nå mer. Det är överpriser på det mesta. Herregud, det är ju hur lätt som helst att hitta liknande på secondhand för en femma. Såg en tjej på en blogg som budat hem ett litet lackskärp för typ en hundring. What!! Det dräller av lackskärp och kuvertväskor, pumps och så vidare på vilken liten secondhand affär som helst här. Alltså det finns huuuur mycket som helst. Fast det jag vill ha nu på tradera är en skinnkjol som jag kärat ner mig i. Den ligger på 99 kronor än och det tycker jag den är värd. Men vi får väl se hur det går, kanske jag missar den på mållinjen. Det kanske är nån annan som "smyger " runt precis som jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0