Pastasallad

image298

Hemkommen efter dagens arbete. Nu ska här lagas pastasallad till middag. Jag är då alltid ute efter genvägar när det gäller middagsmaten i veckorna. Fort ska det gå och så måste det helst vara lite nyttigt. Så pastasalld var ju klockrent. Lillan sitter och tittar på Shreck, den gillar hon trots sin ringa ålder av ett och etthalvt. Gofisen min =) Ikväll är det tydligen fotbollsmatch på tvn så då får jag lite kvalitets tid med internett i lugn och ro...hehe. Sen kanske man kan klämma in lite kvalitetstid på kärleksfronten efteråt med älklingen ; )

Dagens tanke går till Annikki som begraver sin pappa imorgon. Skickar massor av styrkekramar . Puss puss

(Och Heidi...Va go dom var biskvierna...lovely!! )

Kommentarer
Postat av: Lisse

Kvalietstid???? fan du har det bra du :-P

2007-08-22 @ 20:30:30
URL: http://msme77.blogg.se
Postat av: sara

Lisse: haha... jo rätt bra har jag ;)

2007-08-22 @ 20:42:59
URL: http://fannymaries.blogg.se
Postat av: Heidi

Ja de är supergoda man kan inte låta bli att låta högt när man tar en i munnen =O)

2007-08-22 @ 20:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0