Söndag.

Idag är jag inte på humör. Inte på dåligt humör igentligen, utan bara blank liksom. Skulle lägga lillan att sova middag vid halv ett, klockan halv tre så var hon forfarande vaken och jag gav upp. Så nu får hon inte sova alls idag. Konstigt det där, hon borde ju vara trött med tanke på att hon fortfarande har feber. Men men vi får väl se hur hon klarar eftermiddagen. Som det ser ut nu så får jag vara hemma imorgon med vård av barn. Inte kul alls, det har jag inte råd med igentligen. Men dom blir inte så glada på dagis om hon kommer med feber. Sen skulle jag ju inte göra så mot henne heller naturligtvis.
Nu ska jag göra tortellinigratäng. Väldigt enkelt som jag vill ha det på en söndag =) Och väldigt gott också.

Dagens tips är att använda sig utav Milda Minimat istället för matlagningsgrädde eller liknande i maten. Den är så jäkla bra till det mesta. Igår gjorde jag korvstroganoff på den och i fredags så gjorde jag potatisgratäng med den. Det blir otroligt krämigt och gott. Mycket bättre än nått annat jag provat. Finns i 2,5 dl och i 5 dl. Köp den på 5 dl och kör i hela i gratängen och dyl. Mums mums.
Den är ett litet mirakel =)
image302

Kommentarer
Postat av: Lisse

du får laga mat till mig tycker jag he he...är såå jävla tråkigt att laga mat nu, verkligen. är så illa att jag tom skiter i det ibland nu när jag är barnledig, inge kul alls :-(

2007-08-26 @ 18:50:33
URL: http://msme77.blogg.se
Postat av: sara

lisse: haha jo du, knappt jag orkar laga mat till mig själv ju. önskar det fanns nått piller man kunde ta som gjorde en mätt och gav alla näringsämnen. inte varje dag kanske men varannan =)

2007-08-26 @ 23:37:44
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0