Whitney...

Kolla vilka fina bilder jag hittade på the one and only Whitney Houston. Dom är från förra hösten, men jag var tvungen att spara dom.
Kolla vad vacker hon är igen. Hon har varit så sjukligt smal och sett vansinnigt sliten ut dom senaste åren och man har bara hört dåliga rykten om droger och liknande. Men på dom här bilderna är hon verkligen tillbaka till sin forna skönhet. Känns jättebra att se henne så välmående igen. Hoppas det är äkta och håller i sig. Hoppas hon går in i studion igen så småningom. Hon har ju trots allt en av världens största och absolut bästa röster.
Jag håller tummarna på henne och att hon orkar hålla sig den här gången från återfall, hon ser ju onekligen fantastisk fräch ut!! Jag blir bara så glad när jag ser henne så här =)
image292 image293 image295

(The level Beyonce NEVER will be able to reach)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0