Wow!!

Så fick jag då mina grejer som jag vann på tradera. Och wow va snyggt det va. Det här är så snyggt så jag måste ha solglasögon på mig för att inte bländas...haha.
Kjolen sitter som den är klippt och skuren efter mina mått. Den ser klockad ut på bilden men den är riktigt tight och snygg. Jackan har alla rätta detaljer, och dragkedjorna i en annan färg var bara snyggt. Skinnet i både jackan och kjolen är riktigt mjukt och skönt.
Jag har nog gjort årets bästa fynd... Sa jag att jag betalade 99 kronor. För BÅDA.

Im so lucky lucky...lala

Jag måste säga att jag har nog den snyggaste skinnkjolen som jag sett just nu och även jackan.
Dom har alla detaljer som är highfashion just nu. Igentligen mindre viktigt kanske, men dom har ju dom iallafall =)
Kjolen är:
Svart skinn
hög midja
tight
patchwork
Och svart krokopräglat lack i midjan
vintagepräglad (dvs straight from the 80,s)

Jackan är:
Skinnjacka
tight och kort
bikermodell
Även denna från åttiotalet.
patchwork

Åh skryt skryt..men jag är så nöjd bara..haha

Kanske jag orkar knäppa nån ny bild på det sen .

kraaamizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0