Äntligen!!

image374

Mary Kay Inc. är ett av världens största direktsäljande företag av hudvård och kosmetik.
Varje år säljs det Mary Kay-produkter runt om i världen för mer än 3,6 miljarder dollar. Företaget har fler än 1.6 miljoner fristående återförsäljare i fler än 30 länder runt hela världen.
Sedan 11 år tillbaka är Mary Kay det bäst säljande märket av hudvård och kosmetik i USA. Och sedan ett år tillbaka så är det även det i Sverige.
Mary Kays högkvalitativa produktsortiment inkluderar fler än 200 artiklar i sex olika kategorier; hudvård, kosmetik, nagelvård, kroppsvård, solskydds- produkter och parfymer.
I mer än 40 år har företaget levt efter Mary Kay Ashs grundläggande prioriteringar och principer.

1963 skulle förutsättningarna för kvinnligt företagande förändras för alltid. Det var då Mary Kay Ash med enkla medel och en mission för kvinnor startade sitt drömföretag.
40 år senare, 2003, framröstades Mary Kay Ash som den främsta kvinnliga entreprenören i USAs historia.
Detta är bara en av de många utmärkelser som denna entreprenör och legend mottagit under och efter sin livstid.

Det är nu sant. Jag är inom kort en fristående hudvårdskonsult inom mega koncernen Mary Kay.
Det känns så fantastiskt roligt. Jag ska äntligen få jobba med nått som verkligen ger mig något. Jag älskar mitt vanliga jobb och har ingen avsikt att sluta med det. Men att få ha nått på sidan av så här som bara är kul kul kul... Det känns obeskrivligt inspirerande och fantastiskt roligt.

image373


♥♥♥ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0