Ikväll jobbar jag.

Börjar klockan femton och slutar klockan tjugoett. Det kommer nog bli bra tror jag, jobbar med två favoritbrudar och det är alltid kul =)
Ska till och lägga lillan för att sova middag om en stund, får väl kolla om hon är tillräckligt trött för att sova än dock. Sen ska hon vara hos mamma tills älsklingen slutar på sitt jobb och hämtar henne.
Just nu sitter lillan och tittar på Hitta Nemo. Eller Memo som hon säger. Hon älskar den filmen just nu. Ett tag var det bara shrek som gällde, nu är det "Memo".
Jättefin höstdag ute, skulle vilja plocka höstlöv och binda kransar, men det får bli till helgen kanske. Ska iallafall röja på balkongen i helgen och göra höstfint där ute. Plantera lite ljung och sånt. Ta bort allt från sommaren. Fick blomstercheckar när jag fyllde år som jag tänkte använda till inhandling av sådana ting =) Very good!!

Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag visste inte att det fanns en " Rädda Nemo " Bara en "Hitta Nemo " Däremot en Rädda Willy har jag sett ah, är det typ 2:an på hitta Nemo eller?
Vi ses ikväll =O)

2007-10-04 @ 12:06:04
Postat av: sara

Heidi: haha...oops. ändrat det nu =)

2007-10-04 @ 14:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0