Back to work again.

Nu har jag varit hemma en vecka och idag är det dags att börja jobba igen. Börjar klockan fyra och jobbar till nio ikväll. I en perfekt värld så skulle jag inte jobba idag då jag är sååå trött och slut fortfarande. Ögonen känns som bly och jag vill bara sova sova... Hostar och snörvlar fortfarande en hel del också. Oj oj vad jag gnäller, men jag gnäller här i bloggen så blir jag av med det. Behöver jag inte göra det inför nära och kära så mycket istället.

Färgade håret igår... nu är det mörkt på riktigt igen. Ointressant information..typ.

Dags att lägga lillan nu... risk att jag somnar? Ja absolut..

Ha en trevlig helg ? =)

Kommentarer
Postat av: Sweetheart

Usch, är jobbigt att ta sig iväg till jobbet när man är trött och hängig, men man måste ju :/

2007-09-15 @ 16:44:22
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: sara

Sweetheart: Ja idag tog det verkligen emot. men nu är det över =)

2007-09-16 @ 01:30:43
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0