Nedräkning.

Har en hård vecka framför mig. Arbetar sex av sju dagar...blä. Och på onsdag (tror jag det var) så får jag veta mitt framtida öde angående den eventuella förflyttningen av mig på jobbet. Usch och fy!! Jag tror redan att jag vet hur det blir. Jag har aldrig tur när det gäller sånt här så varför skulle jag ha det nu...? Tanken att börja om med nya arbetskompisar rutiner och pensionärer känns extremt tungt.
På torsdag så ska jag till gävle och få lite info om Mary Kay och hur man jobbar med det. Det känns kul och lite som ett andningshål i allt elände.

Nu ska vi sätta oss ner och äta kyckling med chinese sweet and sour sås, till det nudlar. Gott gott:

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0