Njuter..

jag njuter när jag tittar på mina nya fina skåpluckor. Och bänkskivorna ska vi inte tala om....underbara. Det blev verkligen ett helt nytt kök som vi fick idag. Från ett slitet repigt och fläckigt kök. Som dessutom var blått så är det nu ljusgråa melerade luckor med hantag i oxiderad mässing. Bänkarna är i skifferfärg. Och nu ser man äntligen att jag hade en tanke med golvet som jag valde. Det mörkgråa "stengolvet" mot mina skifferbänkar och dom melerade gråa luckorna är en utsökt kombination och jag häpnar över min klurighet. Sen har vi ju målat väggen i köket ljusgrå också vilket fulländar det hela =)

Jag är toknöjd och nu ska jag bara pyssla i köket ikväll för att få fram finishen.

Och nu hör och häpna när jag sitter här och skriver så kommer min älskade hem och har köpt tv-bänken som jag trånat efter i flera månader!!! Vad säger man...

Vilken kille! Vilken härlig dag =)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Aha, Nytt kök =O) strålande, lät jättesnyggit ju.
Å tv bänk jojo Vilken kille du fiskat upp =O).
Kram H

2007-09-04 @ 21:21:46
URL: http://cutedoddi.blogg.se
Postat av: sara

Heidi. Ja han är en guldklimp =) Ses imorgon!!

2007-09-04 @ 21:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0