Sleepy.

58810-57
Imorse och hela förmiddagen så stog regnet som spön i backen. Så jag var så duktig så jag drog på mig mina fina men väldigt sällan använda gummistövlar. Det var ju nästan två år sen jag köpte dom, men jag har inte använt dom så flitigt som jag tänkt mig. Det var ju verkligen tur jag gjorde det annars så hade jag gått omkring med blöta fötter resten av dagen på jobbet. (jag jobbar väldigt mycket utomhus).

Men nu går mina ögon i kors känner jag och jag har nog inget annat val än att dra täcket över mig och sova. Annars så tycker jag kvällarna är så sköna när man får vara uppe i lugn och ro och bara mysa runt. Men det orkar jag inte med idag.
Så godnatt på er alla=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0