Vabbning 2.

Sent igår kväll så vaknade lillan och var orolig. Jag satte mig med henne på sängen och efter en liten stund så började det... Hon spydde och spydde och spydde. Lilla vän så jobbigt hon hade det. Och eftersom hon låg i mitt knä så kom det mesta på mig. Men det gjorde ingenting. Sen var hon orolig hela natten och morgonen. Så jag var tvungen att vara hemma idag. Kunde ju inte dra iväg henne till dagis iallafall. Nu på morgonen så har hon varit väldigt gnällig och slö. Men hon har inte spytt något mer så jag tror inte det var magsjukan iallafall. Nu är hon piggare och siter och tittar på sin favvisfilm Shrek. Hon har ätit och druckit och verkar helt återställd. Skönt att det inte blev något mer =)

Kommentarer
Postat av: H

Uscha då ! hoppas d inte blir nå mer spying iaf.
Kram ses hej/ H

2007-09-07 @ 12:31:50
Postat av: sara

Heidi: Nä nu får det vara nog =) Men hon verkar må bättre nu. kram S

2007-09-07 @ 14:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0