Confessions...

Jag känner mig lite bitter ikväll, på mig själv.  Samtalat på nått vis med sambon om att ge och ta. Om ni tänker till lite så vet ni vad jag menar med att ge... och ta...

 Ni vet. Iallafall så är jag handikappad på det området. Jag har en hel del begränsningar...sitter i huvet och jag kan inte för mitt liv förstå varför jag har dom. Varför jag, varför känner jag mig smutsig efteråt, äcklig...äcklad av mig själv. Uttömd, bortglömd, dålig, ful, värdelös..... meningslös.  Beror inte på nuvarande partnern för det har alltid varit så.

Inte av själva...gemensamma akten. Utan att ge.... ge, få stulen en del av sin själ, mitt inre självförtroende.  Allt det här är bara tok från mitt inre. Min älskade pojkvän,sambo, älskare, livskamrat, soulmate är underbar. det ÄR INTE han , det är jag.

Jag är skadad, hjärnskadad. Jag skyller på killarna i högstadiet som trampade på mig. Det är deras fel.

Fan ta er era jävlar!!

Jag vill vara normal, känna normalt. Men det är så svårt... Jag vill, jag försöker... men det går inte.

Det är så innihelvette svårt!

Kommentarer
Postat av: jenka

Vad e normalt igentligen? som du vet så känner jag igen mig i det du skriver och det tror jag att fler gör.fast jag vet att det känns för jävligt ibland gumman!Love you!

2008-08-20 @ 00:33:55
Postat av: H

Jag älskar dej också =O),, fast jag har andra handikapp =P kram från H

2008-08-20 @ 17:52:51
Postat av: leia

känner igen mig.....men en vacker dag så kommer det nog kännas så mycket bättre....bara å kämpa på!!!!



kram maja

Postat av: Lisse

Ska nog inte säga högt vad jag tror du pratar om... men som du säger så hade du väl en dålig start när det gäller "den saken" så du assosierar väl det utförande med något förnedrande. Synd att det kan bli så. Modigt att du bloggar om det iaf. Tids nog eftersom du själv är medveten om det så lyckas du besegra det :-)



Ps. du pratar nog om något helt annat. Snuskfia som jag är hehe

2008-08-25 @ 20:51:47
URL: http://msme77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0