Årets julkort till släkten

Ikväll knäppte jag kort på tjejerna till årets julkort. Liite svårt att få lillan att sitta still om man säger så. Men det blev bra till slut. Någon kanonbra photoshoppare är jag inte men det får duga.



Laddade upp kortet på postens hemsida och klickade in vilka som skulle få det och betalade med mitt visakort. Klart! Lite dyrare men mycket roligare =O)

Nu är jag äntligen klar med det iallafall och färgat håret har jag också precis blitt klar med. Ja utväxten var grotesk i mina ögon. En och en halv cm utväxt på tre veckor!!  och det syntes jättebra nu när jag är redhead. men nu är den borta igen för en stund.

Är på facklig kurs den här veckan . Det är så intressant och givande. jag är där med heidi och carina från mitt jobb. men vi är nog femton stycken på kursen. men dom flesta är från sandvik.

Nu är my love i Göteborg på jobb och kommer hem imorgon kväll. Saknar jättemycket. Har abstinens känns det som.




♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0