Medellösa barnens dag

Det är 28 december. Då det förr när jag växte upp hette menlösa barnens dag. Vilket alla tyckte lät lite kul för det misstolkades en hel del. men nu är det nya namnet som överskriften heter.

jag har en hel del bloggtorka för tillfället och det blir så ibland, men det brukar vända efter ett tag. Idag har vi varit i valbo och ninförskaffat ett akvarie med tillbehör till lillans treårsdag. Inga fiskar än dom ska hon själv få välja på den stora dagen. Fick pengar i julklapp och jag passade på att utöka min jeansgarderob som just nu inte är så användbar för alla är för små. Jag har blitt ett riktigt fetto så till och med mina stora jeans som jag alltid kunnat ha trots viktökning av olika slag har blivit för små. Det är den bittra sanningen.
Köpte två par nya idag i större strlk än vanligt men dom går att stänga i midja och känns sköna iallafall. Fast det ena paret är igentligen ett par tights som ser ut som jeans. resårmidja och allt =O) Världens bästa uppfinning för mig just nu. sendom andra var ett par som andades "That seventees show". rejält utsvängda. dom var faktiskt på rea vilket inte dom andra var. Tycker inte om reakläder och hittar väldigt sällan nått då.

jag fick ju inte min fina träningsväska i julklapp så nu har jag beställt den istället. Vill verkligen ha den och min nuvarnade är.... ja den förtjänar inte ens att skrivas om.


Visst är den fin min nya som kommer i veckan. Blev lite dyrare än om jag köpt den i valbo, men det gör inget.

Nu ska jag titta på Sagan om de två tornen på tv. Imorgon är det en ny arbetsdag, blä.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0