Söndag snart natt.

Tjopp så var helgen förbi. Vi har haft svärisarna här å besök över lördag och söndag. Alltid trevligt. Idag var vi uppe tidigt för dom ville se när lillan åkte skridskor. Och friåkningen är mellan åtta och halv tio. Sen var vi en vända till valbo och strosade runt. Handlade lite hårfärg på hm (den är den bästa ). Tjejerna hade blitt sponsrade med hundra kronor var av "farfar". Så Fanny köpte på sig lite pyssel och pennor. Lillan har nog sina kvar tror jag. Hon såg ett smyckeskrin inne på guldfynd. Ni vet ett sånt med en ballerina som snurrar och spelar när man drar upp den. Den skulle hon absolut ha, så farmor drog upp plånboken och betalade. Och när hon skulle ställa upp speldosan på disken för att betala så trodde lillan att dom tog den av henne. Slängde sig på golvet och skrek rakt ut. Jag som då befann mig inne på Gina Tricot kunde höra hennes skrik lång väg. Men sen fick hon ju den igen och var nöjd. Men oj oj vad våran lilla dam är bestämd...

Har börjat träna på gym också. Var på badhuset i fredags och körde på riktigt ordentligt. Skönt att bli riktigt svettig. Körde först ca tjugo minuter på step/trampmaskinen för att bli riktigt varm i kroppen. Sen körde jag musklerna i nedre ryggen/svanken. Efter det så körde jag sidomusklerna brevid magen och sen framsidan på magen. Det tog sammanlagt rygg/sida/mage 35 minuter. Sen avslutade jag med en riktigt rask promenad på löpbandet för att blöda igen musklerna igen och bli riktigt varm åter. Stretchade och tog sen en härlig dusch. var så pigg och glad när jag cyklade hemåt sen. Om jag hinner träna imorgon så blir det mage och underkropp. Nästa gång överkropp, armar osv.

Så kul så =)

image423

Nu är det väl time for bed. Jobb imorgon som vanligt. Fanny har sportlov men ska vara på fritids från sju på morgonen till jag kommer hem. Inte så kul att gå upp på lovet, men hon slipper ju jobba i skolan iallafall.

Ciao
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0