Jodåvars

Så dagen var då till ända...igen. Jobbat till två. sen var jag ner till båten och kollade så det inte hade regnat in. Men si det hade det ju inte =O)
Skulle in på måndagsmöte på Mary Kay var tanken men Josefin fick åka till akuten med en av sina lillkillar som hade fått svullen snopp...stackaren =O(
-Han ser ut som en femtonåring!! Sa Jossan. Inte så kul kanske när man bara är två år.

Sen har jag oroat mig över min lilla katt som gick ut i morse och inte kom hem på hela dagen. det är mycket ovanligt då hon sällan lämnar innergården. Och eftersom det ösregnade och åskade vilket hon är rädd för så trodde jag när klockan nästan var åtta att nu har det hänt henne nått. jag gick ut och ropade på henne i området och rätt som det var så kom hon springande. Helt torr och mätt!!? Nån har haft henne inne hos sig verkar det som. Det tycker jag inte om.
Sen måste jag ändå ringa vetrinären imorgon då hon rosslar när hon andas.. Buskatt, bara till oro och besvär ju. Nej såklart inte ju =O)





Bildbevis på att jag varit ombord idag =O)

Bye Bye Everybody
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0