Det är minsann en ny känsla.

Nånting händer det är nått skumt pågång...

Mm, jag sitter seriöst och funderar på att ta ett glas vin i min ensamhet...!! Ja det förtjänar två utropstecken för jag har aldrig känt så förut. Men det köptes en sån god vinbox till midsommar av min kärlek. Och det finns kvar en del i den boxen... Och jag är nog lite sugen på det ändå. Och det är en NY känsla vilken som sagt aldrig har infunnit sig tidigare.

Idag har vi varit på Furuvik. Tittat på alla djuren. Klappat getter ( Julia pussade en på munnen, det var så gulligt). Haft picknick vid havet och en massa karuseller såklart.Tyvärr inga bilder därifrån. Men har verkligen haft en toppendag. Även jag har åkt en massa karuseller. Julia åker ju gratis men måste ha med sig en vuxen. Så jag drog på mig ett åkband och snodde runt i både kaffekoppar och farfarsbilar... och många fler...många gånger. Hon gillar verkligen karuseller förstår ni =O)
Fanny och kusinerna åker ju naturligtvis utan vuxen numera. Dom hade verkligen kul. Men så ville Fanny så gärna åka sjörövarskeppet. Ingen ville så jag sa att jag skulle åka med henne. Då hängde även Kusin Astrid även hon 10 år på. Hon var väldigt nervös men jag sa att vi sitter i mitten så ska du se att det kommer gå bra. -Nu kommer jag typ att dö sa hon flera ggr. Men ni kan ju gissa vem som "typ" dog... Ja inte var det då Astrid eller Fanny som sprang runt karusellen och åkte en vända till efter våran vända. Nej det var ju jag det.... Fyyyy vad fjantig man har blivit, men det var fruktansvärt.... Kunde inte ens titta och fick mest lust att skrika ut min ångest... Haha där ser man vad man numera går för.

Just nu är det en hel del båtprat härhemma. Vi tittar tyvärr lite åt olika håll vad gäller själva modellen. Jga vill ha mer en familjebåt med möjlighet att övernatta och få plats att verkligen sträcka ut sig i.
Lovern vill naturligtvis mera ha en sportvariant med fräs under huven om man säger så. Hoppas vi kan hitta nån som båda blir nöjda med. Om det nu blir nån till att börja med. Jag ska igentligen inte lägga mig i alls känner jag för det blir som med sommarstugan förra året... Jag börjar drömma och planera och blir sen dödsbesviken när det inget blir fast jag visste från börja att det inte var säkert.

Oh well vi får väl se hur det blir.

Men den här tycker jag är jättefin... om man tar bort hunden på sidan. Fast den gör väl inte så mkt igentligen.

Solong
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0