Duntofflor på

Brrr brrr brr passar bra för att beskriva vädret utanför vårat lilla hem. Jag är så glad att jag slipper jobba idag =))). Man vill ju allt annat än vistas utomhus. Lillan och jag tog en promenad dock till statoil för inköp av kattmat. Det var en kille som hade lindat sin bil runt en lyktstolpe i rondellen där. Brandbilar, ambulans, akutbil, brandkår och bilbärgare var på plats. Julia tyckte det var spännande med alla blinkande lampor i blått och gult. Killen som kört bilen stod brevid ska väl tilläggas så han verkat klara sig ok. Sen stod vi och tittade på när bärgaren drog upp bilen på flaket och åkte iväg. Väldigt farcinerande för en tvååring förstår ni. Men sen raka vägen hem till stugans värme.
Fast jag tycker det är kyligt inne nu också och fick ta tillflykt med mina fötter i duntofflorna.

Tror jag ska städa lite i min garderob nu där jag måste riva ut allting varje gång jag vill ha något. Det är en mindre bra garderobslösning faktiskt.

Bye bye

image465

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0