Casual friday

Nu är det helgdags igen. Jag ska jobba både lördag och söndag. Lovern ska åka till Strängnäs och fira mamsen som fyllt år i veckan. Sen lämnar han julia där och hon blir kvar hela veckan. Vilket i praktiken innebär att vi blir barnfria i en vecka. Visst är det skönt men ack så jobbigt. Jag är ju van med Fanny, hon är ju stor nu. Men min lilla my är det så jobbigt att vara ifrån. Men en vecka går fort och jag och min älskling får bara rå om varandra vilket är bra ♥. Och farmor och farfar får gosa med lillan och hon är nöjd med det så alla blir glada i slutändan.
Känner äntligen att förkylningen är på väg ut ur kroppen. Finally!! Nu har jag en jäkla hosta istället som river och sliter i mig varje gång. men förkylningar slutar ju oftast med luftvägarna.

Sen nästa fredag så har lovern (och jag) ett Guitar Hero World Tour realeseparty. Ja dagen är alltså bytt Heidi. Så om ni vill komma så är det fritt fram. Blir tydligen en uppdaterad version av singstar också. Och mat ska vi väl också ha. Blir bra =O)

Jag veeeet att vissa (nämner inga namn) blir trött på mig nu, men nu HAR jag juletidskänslor i mig...massor. Går nästan inte att hålla tillbaka. Är tom nästan klar med julklapparna...nästan. Det är ju duktigt av mig.

Men först ska lovern fylla år och det är jag ju också klar med =O) Fatta va jag e bra i år!!

Också julbordet på lucia med hans jobbi Falun. Vi ska sova på hotell och myyyyysa. Sen nästa helg så är det dags för Fannys ljuståg i kyrkan med kören. Det är jättefint.

Jobbets julfest har jag glömt att anmäla mig till men det var väl den femte eller så. Fast det känns sådär eftersom Heidi inte kan gå. Men jag går nog kanske ändå... har inte bestämt mig än.

Mycket kul att se fram emot nu. Känns så bra.


 Näpp nu har jag tvättid snart..
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Realise party ,, låter ju onekligen kul men d är ju d här med barnpassning och jag har ingen riktig ledig helg med barnen förens nästa år känns lite i hjärtegropen att inte stanna hemma med dem då när jag är ledig endast fre o lö ,, men ni får bjuda över oss en annan gång ist och köra utan oss denna gång. Hm Synd att vi inte kunde ta med dem då och att ni hade era hemma också. Vi ses i morn iaf äntligen !!!

2008-11-21 @ 19:46:17
Postat av: sara

det förstår jag =O)

2008-11-21 @ 20:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0