Its over, and it will never come back again

Nej helgen kom och gick innan jag han vända mig om. Hade verkligen sett fram emot en lugn och avslappnande helg med god mat lite vin och soffläge framför spännande film. men nu är helgen över och lika bra det igentligen. Jobb dagis laga mat träna sova. Passar mig bra nu.
Jag är jättedålig på att skriva här just nu, jag vet det. Ska försöka bättra mig, men sånt går i skov för mig. Allt eller inget.

Åh ångest... proppat i mig carbs i helgen. Det var tvunget att bli så kände jag, för att orka. Sockerterapi.

Men imorgon måndag. Nya tag nya mål.
Jag har minskat fem cm runt midjan. Bra början.



♥♥♥


Kommentarer
Postat av: H

Vad roligt med fem cm runt " d rätta stället "

Ses på jobbet // KRAM H

2008-10-06 @ 08:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0